Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Σταμούλη,
2002.
|
| Έκδοση: | 2η έκδ. |
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Marketing I.
ανά: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
ανά: Μπάλτας, Γεώργιος, κ.ά.
Έκδοση: (2003) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
ανά: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Έκδοση: (2015) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (2004) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
ανά: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Έκδοση: (2001)