Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả khác: Thomas, Michael J. (Biên tập viên), Σαρρής, Νίκος (Thông dịch viên)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Αθήνα : Έλλην, c2001
Phiên bản:4η έκδ.
Những chủ đề:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Chi tiết quỹ từ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: 658 MAR
Sao chép Unknown Sẵn có  Đặt Giữ