Marketing. Τόμος 4 : διανομή προϊόντος
Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....
Zapisane w:
Kolejni autorzy: | , |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Wydanie: | 4η έκδ. |
Hasła przedmiotowe: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: |
658 MAR |
---|---|
Egzemplarz Unknown | Dostępne Zamów |