Marketing. Τόμος 4 : διανομή προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Άλλοι συγγραφείς: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Έλλην, c2001
Έκδοση:4η έκδ.
Θέματα:
LEADER 01607namaa2200301 4500
001 main_16050
003 GR-kkKDBK
005 20191001211520.0
006 a|||||r|||||||||||
008 030919s2001uuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-286-593-8 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 658 
130 0 |a Marketing. Τόμος 4 : διανομή προϊόντος  |9 85177 
245 1 0 |a Marketing. Τόμος 4 :  |b διανομή προϊόντος 
250 |a 4η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Έλλην,  |c c2001 
300 |a 5 τ. :  |b πίν. ;  |c 24 εκ. 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing 
520 |a Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.  
650 4 |a Μάρκετινγκ εξαγωγών  |9 62459 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |9 62456 
650 4 |a Πωλητές και τεχνική των πωλήσεων  |9 62458 
700 1 |4 edt  |a Thomas, Michael J.  |9 37865 
700 1 |4 trl  |a Σαρρής, Νίκος  |9 12916 
942 |c BK 
999 |c 16018  |d 16018 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658_000000000000000_MAR  |7 0  |9 24186  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000180429  |l 10  |o 658 MAR  |p 0000000180429  |r 2019-04-28  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ107603]