Marketing. Τόμος 4 : διανομή προϊόντος
Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....
Αποθηκεύτηκε σε:
| Άλλοι συγγραφείς: | Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
| Έκδοση: | 4η έκδ. |
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων : ο συντονισμός της πωλήσεως στην επιχειρηματική λειτουργία
ανά: Allen, P.
Έκδοση: (1980) -
Διεθνές μάρκετινγκ
ανά: O'Reilly, J. Aidan
Έκδοση: (1980) -
Marketing. Τόμος 5 : εφαρμογές μάρκετινγκ
Έκδοση: (2001) -
Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ εξαγωγών. Τόμος Β'
Έκδοση: (1991) -
Πως να πουλάτε οτιδήποτε σ΄οποιονδήποτε : πως να διαβάζετε τον πελάτη σαν ανοιχτό βιβλίο, πως να κάνετε τα λόγια σας το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τη δουλειά σας, πως να αποκτάτε φίλους
ανά: Girard, Joe, κ.ά.
Έκδοση: (1980)