Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Другие авторы: Thomas, Michael J. (Редактор), Σαρρής, Νίκος (Переводчик)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα : Έλλην, c2001
Редактирование:4η έκδ.
Предметы:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Подробно о фондах из ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: 658 MAR
Копировать Unknown Доступно  Поместить задолженность