Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Άλλοι συγγραφείς: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Έλλην, c2001
Έκδοση:4η έκδ.
Θέματα:
LEADER 01887namaa2200277 4500
001 main_16048
003 GR-kkKDBK
005 20191001211520.0
006 a|||||r|||||||||||
008 030919s2001uuuu###|||| |||||u||||||gre d
020 |a 960-286-591-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 658 
130 0 |a Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ  |9 85175 
245 1 0 |a Marketing. Τόμος 2 :  |b οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ 
250 |a 4η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Έλλην,  |c c2001 
300 |a 5 τ. :  |b πίν. ;  |c 24 εκ. 
500 |a Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing 
520 |a Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχείριση Πωλήσεων, τη Διαχείριση Εμπορικών Σημάτων, τις Χρηματοοικονομικές Προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ.  
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Διοίκηση και οργάνωση  |9 62353 
700 1 |4 edt  |a Thomas, Michael J.  |9 37865 
700 1 |4 trl  |a Σαρρής, Νίκος  |9 12916 
942 |c BK 
999 |c 16016  |d 16016 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658_000000000000000_MAR  |7 0  |9 24184  |a KDBK  |b KDBK  |d 2006-11-01  |i 0000000180405  |l 14  |o 658 MAR  |p 0000000180405  |r 2020-09-15  |s 2020-09-03  |w 2019-04-28  |y BK  |z [ΑΡΕ: Ζ107503]