Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Serier:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Fag:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaljer om beholdninger fra ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Klassifikationsnummer: 658 ΜΠΟ
Kopi Unknown Tilgængelig  Reservér”