Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Μπουτσούκη, Χριστίνα (लेखक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
श्रृंखला:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
विषय:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

होल्डिंग्स विवरण से ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
बोधानक: 658 ΜΠΟ
प्रति Unknown उपलब्ध  होल्ड करें