Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
| Σειρά: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
| Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
| Ταξιθετικός Αριθμός: |
658 ΜΠΟ |
|---|---|
| Αντίγραφο Unknown | Στη βιβλιοθήκη Κάντε κράτηση |