Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
श्रृंखला: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
विषय: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
बोधानक: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
प्रति Unknown | उपलब्ध होल्ड करें |