Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Reeks:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Onderwerpen:

Gelijkaardige items