Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Auteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Reeks: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Marketing I.
door: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Gepubliceerd in: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
door: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Gepubliceerd in: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
door: Σιώμκος, Γιώργος
Gepubliceerd in: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
door: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Gepubliceerd in: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
door: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Gepubliceerd in: (2007)