Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Σιώμκος, Γιώργος (लेखक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Αθήνα : Σταμούλη, 2002.
संस्करण:2η έκδ.
विषय:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

होल्डिंग्स विवरण से ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
बोधानक: 658.8 ΣΙΩ
प्रति Unknown उपलब्ध  होल्ड करें