Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...
Zapisane w:
1. autor: | |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Αθήνα :
Σταμούλη,
2002.
|
Wydanie: | 2η έκδ. |
Hasła przedmiotowe: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: |
658.8 ΣΙΩ |
---|---|
Egzemplarz Unknown | Dostępne Zamów |