Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /

Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση,...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σιώμκος, Γιώργος (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Σταμούλη, 2002.
Έκδοση:2η έκδ.
Θέματα:
LEADER 03378nam a22002657a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210101063045.0
008 200618s2002 gr f|||g |b|| 000 0 gre d
999 |c 75702  |d 75702 
020 |a 960-351-390-3  
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 658.8 
100 1 |4 aut  |9 37927  |a Σιώμκος, Γιώργος 
245 1 0 |a Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /   |c Γεώργιος Ι. Σιώμκος. 
250 |a 2η έκδ. 
260 |a Αθήνα :   |b Σταμούλη,   |c 2002.  
300 |a 835 σ. :  |b πίν. ;  |c 25 εκ.  
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Η συμπεριφορά του Καταναλωτή είναι ένα συναρπαστικό, δυναμικό και ραγδαία εξελισσόμενο πεδίο του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ). Είναι αυτό που πιο άμεσα από άλλα εφαρμόζει έννοιες, αρχές και θεωρίες από διάφορες συμπεριφορικές επιστήμες στη μελέτη, ανάλυση και ερμηνεία των παραγόντων που επηρεάζουν την απόκτηση, κατανάλωση και απόρριψη των αγαθών, υπηρεσιών και ιδεών. Πιο συγκεκριμένα η συμπεριφορά του Καταναλωτή μελετά τις ανθρώπινες αντιδράσεις σε προϊόντα (αγαθά, υπηρεσίες, ιδέες) και στο ΜΚΤ αυτών των προϊόντων. Εστιάζεται δηλαδή στη μελέτη των διαδικασιών που ακολουθεί ο άνθρωπος προκειμένου να καταλήξει σε καταναλωτικές επιλογές, δηλαδή να αποφασίσει, να συμπεριφερθεί ως καταναλωτής. Επομένως, καθίσταται απαραίτητη η γνώση των προσδοκιών και της συμπεριφοράς του καταναλωτή για την ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών ΜΚΤ. Με άλλα λόγια, η ανάπτυξη των στρατηγικών ΜΚΤ θα πρέπει να είναι στενά συνυφασμένη με την όσο το δυνατόν πληρέστερη κατανόηση των αναγκών του καταναλωτή και των τρόπων με τους οποίους αυτός λαμβάνει τις καταναλωτικές του αποφάσεις. Εξάλλου, η ίδια η ιδεολογία του ΜΚΤ θεωρεί ότι ο σκοπός των λειτουργιών του είναι η ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή. (...) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63351  |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 62456  |a Μάρκετινγκ 
700 1 |9 141140  |a Σιώμκος, Γιώργος  |t Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ 
710 2 |4 pbl  |a Σταμούλης  |9 28561 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_800000000000000_ΣΙΩ  |7 0  |9 97628  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-06-18  |i 01002020  |l 1  |o 658.8 ΣΙΩ  |p 01002020  |r 2022-05-11  |s 2022-04-12  |w 2020-06-18  |y BK