Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Gaiak:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Aleari buruzko argibideak ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: 658.8 ΣΤΑ
Alea Unknown Eskuragarri  Erreserbatu