Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...
Gorde:
Egile nagusia: | |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | Greek |
Argitaratua: |
Αθήνα:
Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης,
2005.
|
Gaiak: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: |
658.8 ΣΤΑ |
---|---|
Alea Unknown | Eskuragarri Erreserbatu |