Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | Αθήνα:
        Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης,
    
      2005. | 
| Θέματα: | 
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
| Ταξιθετικός Αριθμός: | 658.8 ΣΤΑ | 
|---|---|
| Αντίγραφο Unknown | Στη βιβλιοθήκη Κάντε κράτηση |