Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα:
Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης,
2005.
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
ανά: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Έκδοση: (2001) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
ανά: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Έκδοση: (2009) -
Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
ανά: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Έκδοση: (2015) -
Στατιστική : μέθοδοι, εφαρμογές.
ανά: Ζαχαροπούλου, Χρυσούλα
Έκδοση: (2001) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (2002)