Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Yazar)
Diğer Yazarlar: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Çevirmen)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Konular:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaylı Erişim Bilgileri ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: 380 BEN
Kopya Bilgisi Unknown Kütüphanede  Rezerve