Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Tekijä)
Muut tekijät: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Kääntäjä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Aiheet:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Saatavuus: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Hyllypaikka: 380 BEN
Nide Unknown Saatavissa  Tee varaus