Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Autor)
Další autoři: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Témata:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informace o exemplářích z: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 380 BEN
Jednotka Unknown Dostupné  Požadavek