Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Auteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Sujets:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informations d'exemplaires de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: 658.8 ΣΤΑ
Exemplaire Unknown Disponible  Réserver