Μπουτσούκη, Χ. (2015). Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές: η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
Style de citation ChicagoΜπουτσούκη, Χριστίνα. Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές: η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας. Θεσσαλονίκη: University Studio Press, 2015.
Style de citation MLAΜπουτσούκη, Χριστίνα. Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές: η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας. Θεσσαλονίκη: University Studio Press, 2015.
Attention : ces citations peuvent ne pas être correctes à 100%.