Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Edice:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Témata:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informace o exemplářích z: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658 ΜΠΟ
Jednotka Unknown Dostupné  Požadavek