Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek |
Vydáno: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Edice: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Témata: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
Jednotka Unknown | Dostupné Požadavek |