Marketing. Τόμος 3 : δημιουργία προϊόντος

Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού....

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: Thomas, Michael J. (Editör), Σαρρής, Νίκος (Çevirmen)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Έλλην, c2001
Edisyon:4η έκδ.
Konular:
Diğer Bilgiler
Özet:Το βιβλίο αναλύει τα θέματα του Μάρκετινγκ και της διανομής των προϊόντων, εξετάζοντας τη Διανομή Υλικών και τη Λογιστική Διαχείρισή τους, τη Λιανική Πώληση, την Πόρτα-Πόρτα Διανομή, τους Πράκτορες, την επαφή με τις Αγορές του Εξωτερικού.
Diğer Bilgileri:Τίτλος πρωτοτύπου: Gower handbook of marketing
Fiziksel Özellikler:5 τ. : πίν. ; 24 εκ.
ISBN:960-286-592-X