e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Βλαχοπούλου, Μάρω (लेखक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Αθήνα : Rosili, 2003.
संस्करण:2η έκδ.
विषय:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

होल्डिंग्स विवरण से ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
बोधानक: 658.84 ΒΛΑ
प्रति Unknown उपलब्ध  होल्ड करें