e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Editie: | 2η έκδ. |
Onderwerpen: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Plaatsingsnummer: |
658.84 ΒΛΑ |
---|---|
Kopie Unknown | Beschikbaar Plaats een reservatie |