Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισ...
Kaydedildi:
Asıl Yazarlar: | , |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Γκιούρδας,
2005..
|
Konular: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: |
658.8 ΠΑΝ |
---|---|
Kopya Bilgisi Unknown | Kütüphanede Rezerve |