Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả chính: Γούναρης, Σπύρος (Tác giả)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Αθήνα: Rosili, 2003.
Những chủ đề:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Chi tiết quỹ từ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: 658.8 ΓΟΥ
Sao chép Unknown Sẵn có  Đặt Giữ