Μάρκετινγκ υπηρεσιών /
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Γούναρης, Σπύρος (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα:
Rosili,
2003.
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (2004) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (2002) -
Υπόδειγμα αιτήσεων με σχετικές πληροφορίες : για την εξυπηρέτηση των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Διευθύνσεις Εσωτερικών των Νομαρχιών /
Έκδοση: (1979) -
Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /
ανά: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Σωματοφύλακας και προστασία VIPS /
ανά: Μούκας, Γρηγόρης
Έκδοση: (2000)