Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γούναρης, Σπύρος (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα: Rosili, 2003.
Θέματα:
LEADER 03879nam a22003017a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20200217104846.0
008 191014s2003 gr a|||g b||| 00| 0 gre d
999 |c 74786  |d 74786 
020 |a 978-960-85749-9-4 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 658.8 
100 |4 aut  |9 138577  |a Γούναρης, Σπύρος 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ υπηρεσιών /  |c Σπύρος Γούναρης. 
260 |a Αθήνα:   |b Rosili,   |c 2003. 
300 |a 413 σ. :   |b εικ. ;   |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της υγείας, της ασφάλισης, της εκπαίδευσης, των τραπεζών, των επιχειρήσεων παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, των οργανισμών κοινής ωφέλειας κ.ά. Δείχνει τη σημασία που έχει για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών η ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών της. Εξηγεί πως οι εργαζόμενοι και η οργάνωση που διαθέτει η επιχείρηση παροχής υπηρεσιών διαμορφώνουν το τελικό της προϊόν. Αναλύει το διευρυμένο μίγμα μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Αναφέρεται στο μάρκετινγκ των βιομηχανικών υπηρεσιών. Επιπλέον, καλύπτει ζητήματα που συνδέονται με την ποιότητα των υπηρεσιών, τη διοίκηση του προσωπικού, επαφής με τους πελάτες και αναφέρεται στους εναλλακτικούς τρόπους σχεδιασμού του συστήματος εξυπηρέτησης των πελατών. Τέλος, η πληθώρα των παραδειγμάτων, από ελληνικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, που συνοδεύουν όλα τα κεφάλαια του βιβλίου το κάνουν μοναδικό στο είδος του. Είναι μια ολοκληρωμένη προσπάθεια που ρίχνει φως στον τομέα του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αποτελεί ένα χρήσιμο βοήθημα τόσο για τους φοιτητές όσο και τα στελέχη των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. 
650 7 |a Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών  |x Μάρκετινγκ   |9 138578 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 62456  |a Μάρκετινγκ 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 57653  |a Εξυπηρέτηση πελατών 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 57639  |a Πελατειακές σχέσεις 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 140593  |a Πώληση   |x Προώθηση 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 138579  |a Τιμολόγηση 
700 |9 138582  |a Γούναρης, Σπύρος  |t Μάρκετινγκ υπηρεσιών 
710 2 |4 pbl  |9 29858  |a Rosili 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_800000000000000_ΓΟΥ  |7 0  |9 95147  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-10-14  |e Δωρεά Αναστασία Τελεώνη  |i 17252019  |l 0  |o 658.8 ΓΟΥ  |p 17252019  |r 2019-10-14  |w 2019-10-14  |y BK