Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Kaydedildi:
Yazar: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Yazar) |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Seri Bilgileri: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Marketing I.
Yazar:: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
Yazar:: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Yazar:: Σιώμκος, Γιώργος
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
Yazar:: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
Yazar:: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2007)