Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Сохранить в:
Главный автор: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Серии: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Предметы: |
Схожие документы
-
Marketing I.
по: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Опубликовано: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
по: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Опубликовано: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
по: Σιώμκος, Γιώργος
Опубликовано: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
по: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Опубликовано: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
по: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Опубликовано: (2007)