Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Zapisane w:
1. autor: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Autor) |
---|---|
Format: | Książka |
Język: | Greek |
Wydane: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Seria: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Hasła przedmiotowe: |
Podobne zapisy
-
Marketing I.
od: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, i wsp.
Wydane: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
od: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Wydane: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
od: Σιώμκος, Γιώργος
Wydane: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
od: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Wydane: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
od: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Wydane: (2007)