Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Μπουτσούκη, Χριστίνα (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
シリーズ:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
主題:

類似資料