Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
保存先:
第一著者: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
シリーズ: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
主題: |
類似資料
-
Marketing I.
著者:: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, 等
出版事項: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
著者:: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
出版事項: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
著者:: Σιώμκος, Γιώργος
出版事項: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
著者:: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
出版事項: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
著者:: Heilbrunn, Benoit, 1969-
出版事項: (2007)