Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Autore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Serie:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Soggetti:

Documenti analoghi