Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Salvato in:
Autore principale: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Autore) |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Serie: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Marketing I.
di: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Pubblicazione: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
di: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Pubblicazione: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
di: Σιώμκος, Γιώργος
Pubblicazione: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
di: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Pubblicazione: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
di: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Pubblicazione: (2007)