Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Serija:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Teme:

Similar Items