Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (लेखक) |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
श्रृंखला: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
विषय: |
समान संसाधन
-
Marketing I.
द्वारा: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, और अन्य
प्रकाशित: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
द्वारा: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
प्रकाशित: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
द्वारा: Σιώμκος, Γιώργος
प्रकाशित: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
द्वारा: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
प्रकाशित: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
द्वारा: Heilbrunn, Benoit, 1969-
प्रकाशित: (2007)