Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Údar) |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Sraith: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Marketing I.
le: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Foilsithe: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
le: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Foilsithe: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
le: Σιώμκος, Γιώργος
Foilsithe: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
le: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Foilsithe: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
le: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Foilsithe: (2007)