Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Collection: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Sujets: |
Documents similaires
-
Marketing I.
par: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et autres
Publié: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
par: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Publié: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
par: Σιώμκος, Γιώργος
Publié: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
par: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Publié: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
par: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Publié: (2007)