Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Tekijä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
Sarja:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
Aiheet:

Samankaltaisia teoksia