Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Tallennettuna:
Päätekijä: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Tekijä) |
---|---|
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek |
Julkaistu: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Sarja: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Aiheet: |
Samankaltaisia teoksia
-
Marketing I.
Tekijä: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Julkaistu: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
Tekijä: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Julkaistu: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Tekijä: Σιώμκος, Γιώργος
Julkaistu: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
Tekijä: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Julkaistu: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
Tekijä: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Julkaistu: (2007)