Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Σειρά: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Marketing I.
ανά: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
ανά: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
Έκδοση: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
ανά: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
Έκδοση: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
ανά: Heilbrunn, Benoit, 1969-
Έκδοση: (2007)