Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (Author) |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
মালা: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Marketing I.
অনুযায়ী: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, অন্যান্য
প্রকাশিত: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
অনুযায়ী: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
প্রকাশিত: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
অনুযায়ী: Σιώμκος, Γιώργος
প্রকাশিত: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
অনুযায়ী: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
প্রকাশিত: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
অনুযায়ী: Heilbrunn, Benoit, 1969-
প্রকাশিত: (2007)