Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Μπουτσούκη, Χριστίνα (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
سلاسل: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Marketing I.
بواسطة: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, وآخرون
منشور في: (1999) -
Ζωή για κατανάλωση /
بواسطة: Bauman, Zygmunt, 1925-2017
منشور في: (2008) -
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
بواسطة: Σιώμκος, Γιώργος
منشور في: (2002) -
Ευ ζην, όχι lifestyle : αποφεύγοντας τις παρενέργειες της κατανάλωσης /
بواسطة: Βλέτσας, Σπύρος 1964-
منشور في: (2009) -
Το εμπορικό σήμα /
بواسطة: Heilbrunn, Benoit, 1969-
منشور في: (2007)