Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Συγγραφέας)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
版:3η έκδ.
主題:

相似書籍