Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
Έκδοση:3η έκδ.
Θέματα:
LEADER 03683nam a22002657a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210101063045.0
008 200525s2001 gr f|||f |||| 000 0 gre d
999 |c 75656  |d 75656 
020 |a 960-351-367-9 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 658.8 
100 |4 aut  |9 141042  |a Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. 
245 1 0 |a Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /  |c Πέτρος Γ. Μάλλιαρης. 
250 |a 3η έκδ. 
260 |a Αθήνα :   |b Σταμούλη Α.Ε.,   |c 2001. 
300 |a 718 σ.   |c 24 εκ. 
520 |a Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονικό, το διαρκές, το ολοκληρωμένο ΜΚΤ, που περιλαμβάνει ιδεολογία, μεθοδολογία, πολιτικές, τεχνικές και πρακτική. Με την έννοια αυτή το ΜΚΤ χρησιμοποιείται μόνο από μερικούς θύλακες της μικτής οικονομίας μας. Είναι καιρός νομίζω αυτοί οι θύλακες να πολλαπλασιάζονται με γοργό ρυθμό, ώστε τελικά το ΜΚΤ να υιοθετηθεί και να υλοποιηθεί από όλους τους παραγωγικούς φορείς της Ελλάδας. Το υποστηρίζω αυτό, γιατί είναι γνωστό πόσο δραστικά έχει αλλάξει το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται αυτοί οι φορείς. Το βιβλίο αυτό είναι μια μικρή συμβολή στη μεγάλη προσπάθεια διάδοσης του ΜΚΤ στην Ελλάδα. Απευθύνεται κυρίως σε αυτούς που σπουδάζουν την επιστήμη οργάνωσης και διοίκησης των επιχειρήσεων. Κατά τη συγγραφή του βιβλίου διαπιστώθηκαν δύο βασικά προβλήματα, η έλλειψη σχετικής με το θέμα ελληνικής βιβλιογραφίας και η μεταξύ των συγγραφέων ασυμφωνία στην απόδοση στην ελληνική αρκετών αγγλικών όρων. Το πρώτο πρόβλημα αντιμετωπίσθηκε με τη χρησιμοποίηση ξένης βιβλιογραφίας. Το δεύτερο με την αναγραφή σε παρένθεση των ξένων όρων. (Από τον πρόλογο της έκδοσης) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 141044  |a Μάρκετινγκ   |x Σπουδή και διδασκαλία (Ανώτατη) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63351  |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63347  |a Έρευνα αγοράς 
700 |9 141043  |a Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.  |t Εισαγωγή στο μάρκετινγκ 
710 2 |4 pbl  |a Σταμούλης  |9 28561 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 658_800000000000000_ΜΑΛ  |7 0  |9 97447  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-05-25  |e Δωρεά  |i 00712020  |l 0  |o 658.8 ΜΑΛ  |p 00712020  |r 2020-05-25  |w 2020-05-25  |y BK