Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Tác giả) |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
Phiên bản: | 3η έκδ. |
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Bằng: Σιώμκος, Γιώργος
Được phát hành: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Bằng: Μπάλτας, Γεώργιος, et al.
Được phát hành: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Bằng: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Được phát hành: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
Bằng: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Bằng: Τζωρτζάκης, Κώστας, et al.
Được phát hành: (1996)