Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Kaydedildi:
Yazar: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Yazar) |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
Edisyon: | 3η έκδ. |
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Yazar:: Σιώμκος, Γιώργος
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Yazar:: Μπάλτας, Γεώργιος, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Yazar:: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
Yazar:: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Yazar:: Τζωρτζάκης, Κώστας, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (1996)