Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Сохранить в:
Главный автор: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
Редактирование: | 3η έκδ. |
Предметы: |
Схожие документы
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
по: Σιώμκος, Γιώργος
Опубликовано: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
по: Μπάλτας, Γεώργιος, κ.ά.
Опубликовано: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
по: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Опубликовано: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
по: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
по: Τζωρτζάκης, Κώστας, κ.ά.
Опубликовано: (1996)