Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Автор)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
Редактирование:3η έκδ.
Предметы:

Схожие документы