Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Na minha lista:
Autor principal: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
Edição: | 3η έκδ. |
Assuntos: |
Registos relacionados
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Por: Σιώμκος, Γιώργος
Publicado em: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Por: Μπάλτας, Γεώργιος, κ.ά.
Publicado em: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Por: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Publicado em: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
Por: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Por: Τζωρτζάκης, Κώστας, κ.ά.
Publicado em: (1996)