Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
Editie:3η έκδ.
Onderwerpen:

Gelijkaardige items