Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Auteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
Editie: | 3η έκδ. |
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
door: Σιώμκος, Γιώργος
Gepubliceerd in: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
door: Μπάλτας, Γεώργιος, et al.
Gepubliceerd in: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
door: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Gepubliceerd in: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
door: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
door: Τζωρτζάκης, Κώστας, et al.
Gepubliceerd in: (1996)