Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

Cijeli opis

Spremljeno u:
Bibliografski detalji
Glavni autor: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Autor)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
Izdanje:3η έκδ.
Teme:

Similar Items