Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (लेखक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
संस्करण:3η έκδ.
विषय:

समान संसाधन