Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
Édition: | 3η έκδ. |
Sujets: |
Documents similaires
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
par: Σιώμκος, Γιώργος
Publié: (2002) -
Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
par: Μπάλτας, Γεώργιος, et autres
Publié: (2003) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
par: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Publié: (2005) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
par: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
par: Τζωρτζάκης, Κώστας, et autres
Publié: (1996)